Everyone loved the first video of the Kobe & Lebron puppets… and now there back with part 2. In our opinion, the best one yet. ;-)

  • Lakers 24 7

    I enjoyed this commercial more than the other one. haha Kobe>>>>

  • FLUKE

    I REALLY liked the other one better. More funny. I think this one was just up their to prove a point – Kobe has experience in the postseason.

  • Anonymous

    Yeah the first one was a lot better.

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=692278347 Young Im

    the only reason why id like the 1st one better is because it makes LBJ look stupid… hahaa other than that this one is funnier hands down! “You gotta be hungry, I’m talkin about stomach GRROWLLLIN”

  • PauLAsol

    the 1st was funny this not so much, the only good line is “why do we live together?” lol xD

  • JayJay

    lol…’why do we live together?’ i love these ads…

  • http://myspace.com/xclusiv85 LAKER_girl

    haha i love how kobe comes in singing.

  • Dragon

    Hahaha…. I like this one where Kobe gets back at Lebron when he was bragging about his MVP. Kobe is like have you seen my 3 Championship Rings….

  • K20

    lol i love these ads!!!

  • Sako