Jump to content


Photo

Is Jaime Maggio Still On Spectrum?


  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#41 Jackson

Jackson

    Legend

  • Member
  • 10,895 posts
  • Location:Honolulu, Hawaii
  • Fav. Laker:Kobe Bryant/Kareem/Sasha(LOL)

Posted October 29, 2017 - 12:51 PM

Whatever the case, I wonder how much even more ratings Spectrum has lost now, specifically with the pre-game shows and in particular "Lakeshow". I know she was mostly the only reason I would tune in.

Kelli's kinda cute I suppose, but doesn't move the needle for me.

Or maybe even, Jaime got tired of kinda being sexed up at times and showin' off a lot of leg/thigh too often. I've read some stuff from her in the past where shes sorta came off as a feminist, but then other times semi-contradicted it. Not sure.

Pretty sure no one at Spectrum told her to wear tight dresses/skirts and she chose to do so herself...


  • Busty Bluth likes this

#42    

   

  • Member
  • 43,951 posts

Posted October 29, 2017 - 01:26 PM

They might not have directly, but I think it sorta goes with the territory. You're a female coming out on tv to an audience of predominantly male sports fans, umm yeah, don't exactly think turtlenecks and massive coverage is gonna cut it.

Maybe she got tired of that pressure, attention, and constant male comments, compliments, some over the line on social media and wanted something safer and more conservative/less spotlighty even if it meant sacrificing some money.

yo.


#43 Artest37

Artest37

    Rookie

  • Member
  • 797 posts
  • Location:Socal
  • Fan Since:1980
  • Fav. Laker:LeBron James :)

Posted November 04, 2017 - 11:01 AM

Ya Kelli’s ok but being 6’8” kinda throws it off for me ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Twitter : @_PurpleReign_

Posted Image


#44 DaSmoothOperator

DaSmoothOperator

    DaSmoothOperator

  • Member
  • 3,993 posts
  • Fan Since:1965
  • Fav. Laker:Jerry West

Posted November 04, 2017 - 01:25 PM

Artest remember nobodies tall laying down



#45 kball

kball

    Mocker-in-Chief

  • Member
  • 8,462 posts
  • Fan Since:'71
  • Fav. Laker:kobe, magic, logo AND LEBRON!

Posted November 08, 2017 - 05:56 AM

More Jamie on Clips game last night.

 

Sideline stuff.

Rather see her in studio tbh where she gets more air time and hosts shows (maybe she does that for clips not sure as i don't watch their channel unless its a game).

 

Having said that, i like her better than Sager on the sideline (may he rest in peace)


Edited by kball, November 08, 2017 - 05:57 AM.

Excited for  1. Lebron! (Still love me some Kobe, but damn this guy is amazing) 2. Another big get (Whether in FA or in a trade we need some attractions and closers) 3. Young Guys making big jump (Assuming we have anyone left after more necessary moves either genius ones or in desperation)

READY FOR SEASON!!!

 

 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users