Check out Kobe Bryant, the new brand ambassador for Smart Cars in China, in this new ad.

The Black Mamba has some driving skills, too.

  • razz

    Where does he find the time…? Well then again, you make time to make money!!!

    • LakerMarc

      No shit! Seriously huh?

  • http://www.kaley-cuoco.info Kaley Cuoco Insider

    Wow. He’s everywhere. I’m surprised he can fit in a smart car though. :D

  • 242LakerFan

    I guess he folds up pretty good, huh? You gotta be kidding me, right? A Smart car? This was hilarious! LMAO!! Another win for the Mamba.

    • LakerMarc

      Ditto LMFAO…….Kobe gets the bad guy…what’s next Kobe with wings fighting Satan and Demons alongside St. Michael! LOL

      • 242LakerFan

        “Legion II” starring Kobe Bryant as Gabriel (Defender of the West)!

  • LC09

    LOLOLOL this ish is too funny haha wow

  • Pingback: Kobe Bryant Smart Car Commercial (Video) | Larry Brown Sports

  • Sickwidit

    I like how the basketball has become his weapon in multiple ads hahaha

  • Hot-Cheeto

    I was actually working on the set of this commercial. And kobe did not look like he wanted to be there at all, he looked miserable, maybe cuz he had just lost to the cavs the night before I dunno. But he was being a baby, he said he “couldnt start filming without his oatmeal.” Lol what a little baby diva, but im still a big fan of his on the court