Jump to content




Photo

Replay: WCF GM 4 on fsn west RIGHT NOW!!!!


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1 Michaelyumm

Michaelyumm

    Quick & Easy

  • 10,786 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Fan Since:93
  • Fav. Laker:Nick Van Exel

Posted November 23, 2008 - 09:50 PM

watch it

Edited by Michael, November 23, 2008 - 09:52 PM.


#2 Jaime Quintanilla

Jaime Quintanilla

    SI ME GUSTA!

  • 4,346 posts
  • Joined: Jun 29, 2008
  • Location:Los Angeles-ish, California
  • Fan Since:Birth
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted November 23, 2008 - 09:51 PM

Don't you mean Game 4? This is the one with Horry's shot.

#3 Michaelyumm

Michaelyumm

    Quick & Easy

  • 10,786 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Fan Since:93
  • Fav. Laker:Nick Van Exel

Posted November 23, 2008 - 09:52 PM

oh yeah yeah ill change it

#4 Cooleo

Cooleo

    you need a dose of my dopeness.

  • 959 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:los angeles (aka the city of angels)
  • Fav. Laker:da black mamba

Posted November 23, 2008 - 09:52 PM

DAMN U! beat me to it.

#5 Sako32

Sako32

    LIKE A ROLLING STONE

  • 1,217 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:North Hollywood, CA
  • Name:Sako
  • Fan Since:1998
  • Fav. Laker:Kobe, Shaq, & Bynum

Posted November 23, 2008 - 10:03 PM

i remember this game like it was yesterday

Posted Image


#6 Cooleo

Cooleo

    you need a dose of my dopeness.

  • 959 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:los angeles (aka the city of angels)
  • Fav. Laker:da black mamba

Posted November 23, 2008 - 10:03 PM

So many great players who were great but are either retired or just suck now.

great memories. kind of sad.

Chris Webber, Mike Bibby(alright now), Shaq, Horry, to name a few.

to add:

Rick Fox
Vlade Divac
Doug Christie

Even Brian Shaw.

Edited by cooleo, November 23, 2008 - 10:12 PM.


#7 wong63

wong63

    boy chef goin off up in the kitchen.

  • Pip
  • 441 posts
  • Joined: Sep 17, 2008
  • Location:Ain't I in the ville, ain't I on the hill

Posted November 23, 2008 - 10:07 PM

wow isnt this the one supposedly rigged by donaghy? i already see 2 BS calls on webber lmao

#8 Rinnegato

Rinnegato

    Rookie

  • 150 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:Los Angeles, California
  • Fav. Laker:Kobe, Magic, and Chick

Posted November 23, 2008 - 10:12 PM

Man... Its not in HD j/k :D
"This game's in the refrigerator: the door is closed, the lights are out, the eggs are cooling, the butter's getting hard, and the Jell-O's jigglin'!" -Chick Hearn

#9 ファイナルファンタジ

ファイナルファンタジ

    Pump Up The Fruit

  • 12,134 posts
  • Joined: Jul 25, 2008
  • Location:San Daygo
  • Name:Jerry
  • Fan Since:Forever
  • Fav. Laker:コービーブライアント

Posted November 23, 2008 - 10:14 PM

I'll wait until the 4th.

Posted Image
Team Farmar
United we stand. Divided we fall.


#10 JavierLakerFan16

JavierLakerFan16

    Lakers Live

  • PipPip
  • 2,167 posts
  • Joined: Jul 29, 2008

Posted November 23, 2008 - 10:17 PM

man this game was crazy, I remember i was all nerves about this game after game 3... but yeahh Horry's game winning shot will forever be in my top 10 laker moments

#11 Imadogg

Imadogg

    Rookie

  • 0 posts
  • Joined: Jul 24, 2008

Posted November 23, 2008 - 10:20 PM

wow isnt this the one supposedly rigged by donaghy? i already see 2 BS calls on webber lmao

No, that was game 6 I think.

And my info on here said it was the .4 game, dumb comcast info.

#12 JavierLakerFan16

JavierLakerFan16

    Lakers Live

  • PipPip
  • 2,167 posts
  • Joined: Jul 29, 2008

Posted November 23, 2008 - 10:24 PM

fuk they scored 40 in the 1st

#13 Cooleo

Cooleo

    you need a dose of my dopeness.

  • 959 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:los angeles (aka the city of angels)
  • Fav. Laker:da black mamba

Posted November 23, 2008 - 10:39 PM

Bibby's on FIREEEEE!

#14 Imadogg

Imadogg

    Rookie

  • 0 posts
  • Joined: Jul 24, 2008

Posted November 23, 2008 - 10:41 PM

Kobe's cold!!!!!!!! I hope we can win this one!!!

#15 JavierLakerFan16

JavierLakerFan16

    Lakers Live

  • PipPip
  • 2,167 posts
  • Joined: Jul 29, 2008

Posted November 23, 2008 - 10:44 PM

damn it looked like we didnt give a crap in this first half

#16 Flash

Flash

    Junior

  • 283 posts
  • Joined: Aug 26, 2008

Posted November 23, 2008 - 10:48 PM

Lakers down 20 by first quarter = choke

#17 Michaelyumm

Michaelyumm

    Quick & Easy

  • 10,786 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Fan Since:93
  • Fav. Laker:Nick Van Exel

Posted November 23, 2008 - 10:50 PM

Hedo got some hops in him dayum

#18 Cooleo

Cooleo

    you need a dose of my dopeness.

  • 959 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:los angeles (aka the city of angels)
  • Fav. Laker:da black mamba

Posted November 23, 2008 - 10:53 PM

Kobe needs to grow some some hair again, plus the goatee.

#19 Imadogg

Imadogg

    Rookie

  • 0 posts
  • Joined: Jul 24, 2008

Posted November 23, 2008 - 11:35 PM

Lakers catching up!

Samaki walker made a 3 at the half hahahaha. I hate him.

Fisher was still a ballhog.

Lawrence Funderburke sighting LMAO!

#20 Imadogg

Imadogg

    Rookie

  • 0 posts
  • Joined: Jul 24, 2008

Posted November 24, 2008 - 12:01 AM

Damn Kobe was so cocky and such a wild spirit but oh so beautiful to watch and such a great player!!!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users