Jump to content




Photo

Byron Scott and James Worthy impersonate Swaggy P


  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 Saber

Saber

    O.G.

  • 13,322 posts
  • Joined: Nov 10, 2008
  • Location:Varna, Bulgaria
  • Name:Ivan
  • Fan Since:year 2000
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted December 05, 2013 - 08:48 AM

*
POPULAR

:laughing: 
 



#2 Jackson

Jackson

    All-Star

  • 5,809 posts
  • Joined: Dec 10, 2011
  • Location:Honolulu, Hawaii
  • Fav. Laker:Kobe Bryant/Kareem/Sasha(LOL)

Posted December 05, 2013 - 09:12 AM

Lol +1 for making my morning.



#3 Air Apparent

Air Apparent

    "Never underestimate the heart of a CHAMPION!"

  • 8,561 posts
  • Joined: Feb 09, 2009

Posted December 05, 2013 - 09:23 AM

haha on point


bw1wOGf.png


#4 Chad

Chad

    Kings

  • 3,354 posts
  • Joined: Nov 10, 2008
  • Location:Studio City-Miami, Florida.
  • Fav. Laker:Kobe

Posted December 05, 2013 - 09:25 AM

:clap2:


¡Hala Madrid! Neymar Rules!  


#5 MTTN

MTTN

    Rookie

  • 40 posts
  • Joined: Feb 18, 2010
  • Name:Matt
  • Fan Since:1993
  • Fav. Laker:Kobe

Posted December 05, 2013 - 09:36 AM

Seems like nick young always high as a kite

#6 Thanatos

Thanatos

    Rookie

  • 1,248 posts
  • Joined: Jul 04, 2012
  • Fan Since:2002

Posted December 05, 2013 - 09:49 AM

I like Byron's better. James' kinda scares me.


Posted Image

#7 gque24

gque24

    Sixth Man

  • 4,184 posts
  • Joined: Sep 03, 2009
  • Location:Sky High
  • Fan Since:1985
  • Fav. Laker:KOBE

Posted December 05, 2013 - 10:00 AM

bScott did it the best


Never Wrong Always Right Like Freeway Exits!!

#8 Michaelyumm

Michaelyumm

    Quick & Easy

  • 10,571 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Fan Since:93
  • Fav. Laker:Javaris Crittenton

Posted December 05, 2013 - 10:03 AM

LMFAO! its easy to be swaggy p, just pretend you're high and whisper



#9 DTIII™

DTIII™

    Inglewood's Finest.

  • 3,224 posts
  • Joined: Sep 25, 2012
  • Fav. Laker:Swaggy P, J-Chill, K-Butta

Posted December 05, 2013 - 10:13 AM

Byron's is spot on.  :giggle:


EyMlHkX.jpg


#10 Disaster in Paradise

Disaster in Paradise

    Parasyte

  • 8,717 posts
  • Joined: Mar 24, 2012

Posted December 05, 2013 - 10:20 AM

Amazing stuff.

MMiRi9s.png


#11 Saber

Saber

    O.G.

  • 13,322 posts
  • Joined: Nov 10, 2008
  • Location:Varna, Bulgaria
  • Name:Ivan
  • Fan Since:year 2000
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted December 05, 2013 - 10:23 AM

Imma get me 19-20 points tonight, that's just Swaggy P talkin to ya  :cool2:


Edited by Saber, December 05, 2013 - 10:24 AM.


#12 Ven

Ven

    Chemist

  • 3,014 posts
  • Joined: Apr 26, 2013
  • Fan Since:1994-5
  • Fav. Laker:Jack

Posted December 05, 2013 - 11:22 AM

The peanut butter jelly bit cracked me up.



#13 pkflyers

pkflyers

  • 8,814 posts
  • Joined: Aug 04, 2008
  • Location:714/562

Posted December 05, 2013 - 11:27 AM

BScott >


13z8pc6.jpg


#14 MAMBA24ILL

MAMBA24ILL

    Pray for the bear.

  • 9,520 posts
  • Joined: Mar 04, 2009
  • Location:Austin, TX
  • Fan Since:80's
  • Fav. Laker:MAMBA, MAGIC, NICK VAN EXEL

Posted December 05, 2013 - 01:03 PM

Ha! That was great!!


 2hf753r.jpg


#15    

   

  • 40,431 posts
  • Joined: Aug 26, 2010

Posted December 05, 2013 - 01:04 PM

Someone had to replace Earl Clark's postgame interviews.

 

Agreed that B-Scott is better overall, but James had his moments as well.


yo.


#16 Majesty

Majesty

    Grats on making the Raiderettes cuzzo!!

  • 38,602 posts
  • Joined: Dec 11, 2011
  • Name:Jay
  • Fan Since:1987
  • Fav. Laker:Kobe present, Magic past

Posted December 05, 2013 - 01:18 PM

LOL beautiful!!


Imagine if Earl Clark had stayed and him and Young did interviews together ;) 


Is Wayne Brady gonna have to Djokovic? - Robert Flores 


#17 marco

marco

    Rookie

  • 11 posts
  • Joined: Nov 08, 2013
  • Name:Marco
  • Fan Since:2005
  • Fav. Laker:Kobe

Posted December 06, 2013 - 01:41 PM

LOL beautiful!!


Imagine if Earl Clark had stayed and him and Young did interviews together ;)

LOL someone give them a blunt already!






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users