Jump to content




Photo

Michael Beasley released, will Lakers take a look? (Pg. 23)


  • This topic is locked This topic is locked
636 replies to this topic

#621    

   

  • 40,603 posts
  • Joined: Aug 26, 2010

Posted September 11, 2013 - 02:18 PM

If you wanna' crown em', then crown their ass!
 

DENNY-GREEN.jpg


yo.


#622 Ham

Ham

    Rap Enthusiast

  • 6,567 posts
  • Joined: Jul 10, 2012
  • Fan Since:Showtime
  • Fav. Laker:Magic Johnson, Kobe Bryant

Posted September 11, 2013 - 02:22 PM

lmfao smh

Mike D'Antoni is GARBAGE.


#623 TKainZero

TKainZero

    Renaissance Man

  • 14,274 posts
  • Joined: Jul 21, 2010
  • Fan Since:1986
  • Fav. Laker:Kobe

Posted September 11, 2013 - 02:26 PM

Bummer

#624 ツ  

ツ  

    All-Star

  • 5,736 posts
  • Joined: Jul 09, 2010
  • Location:California
  • Fan Since:2003
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 11, 2013 - 02:28 PM

close thread



#625    

   

  • 40,603 posts
  • Joined: Aug 26, 2010

Posted September 11, 2013 - 02:31 PM

kupchak-pain2.gif


yo.


#626 vmann

vmann

    Rookie

  • 6 posts
  • Joined: Aug 31, 2013
  • Name:nick
  • Fan Since:1985
  • Fav. Laker:kobe bean bryant

Posted September 11, 2013 - 02:44 PM

well, LAL missed on getting the beaz... time to move on. in my opinion, the lakers need one more front court player -- a good defender and rebounder with a little bit of nasty. tyrus thomas, perhaps? or maybe (if he gets his [expletive] together) the lakers circle back around to odom. any thoughts?



#627 Jay Cee

Jay Cee

  • 1,629 posts
  • Joined: Oct 01, 2012
  • Location:San Clemente
  • Name:James
  • Fan Since:2000
  • Fav. Laker:The Mamba

Posted September 11, 2013 - 03:05 PM

^ I think both are scrubs. Not much else out there though, so I'd say that's a good place to start looking.

#628 Majesty

Majesty

    Luol Deng's cousin is awesome. Thanks for the pizza!!

  • 41,069 posts
  • Joined: Dec 11, 2011
  • Name:Jay
  • Fan Since:1987
  • Fav. Laker:Kobe present, Magic past

Posted September 11, 2013 - 03:12 PM

Doesn't matter.


Gasol has started recruiting someone else


BT1Hu_KIgAAP5lY.jpg


Is Wayne Brady gonna have to Djokovic? - Robert Flores


#629 Chad

Chad

    Kings

  • 3,537 posts
  • Joined: Nov 10, 2008
  • Location:Studio City-Miami, Florida.
  • Fav. Laker:Kobe

Posted September 11, 2013 - 03:23 PM

inb4lock.gif


¡Hala Madrid! Neymar Rules!  


#630 Harry Styles

Harry Styles

    King of Hearts

  • 1,462 posts
  • Joined: Jul 31, 2013
  • Name:Dilan
  • Fan Since:Birth
  • Fav. Laker:Kobe Bean Bryant

Posted September 11, 2013 - 04:01 PM

Thank god. I never wanted him here..



#631 Majesty

Majesty

    Luol Deng's cousin is awesome. Thanks for the pizza!!

  • 41,069 posts
  • Joined: Dec 11, 2011
  • Name:Jay
  • Fan Since:1987
  • Fav. Laker:Kobe present, Magic past

Posted September 11, 2013 - 04:08 PM

Thank god. I never wanted him here..


when he's doing well in Miami don't be one of the comments saying "[expletive] BUSS!! WE COULD HAVE HAD HIM!!" please :)


Is Wayne Brady gonna have to Djokovic? - Robert Flores


#632 Jody Smokes

Jody Smokes

    All-Star

  • 6,822 posts
  • Joined: Jun 01, 2013
  • Fan Since:2003
  • Fav. Laker:Kobe

Posted September 11, 2013 - 04:11 PM

Gerald Green did well in NJ when we dropped him.  Won't mean much...he will most likely be doing well b/c he's playing on a team that has very little use for him. 


when he's doing well in Miami don't be one of the comments saying "[expletive] BUSS!! WE COULD HAVE HAD HIM!!" please :)


"Blake and Parker are good at canceling each other out till our bench point guard comes in"  - Majesty aka Bird Ish (12/4/13)


#633 PurPnYellowLaker

PurPnYellowLaker

    Rookie

  • 463 posts
  • Joined: Aug 02, 2013
  • Name:alejandro
  • Fan Since:platon
  • Fav. Laker:kobe

Posted September 11, 2013 - 04:13 PM

Lol did you just use Gerald green as an example to beas.lol wow

#634 Majesty

Majesty

    Luol Deng's cousin is awesome. Thanks for the pizza!!

  • 41,069 posts
  • Joined: Dec 11, 2011
  • Name:Jay
  • Fan Since:1987
  • Fav. Laker:Kobe present, Magic past

Posted September 11, 2013 - 04:17 PM

Lol did you just use Gerald green as an example to beas.lol wow


Is Wayne Brady gonna have to Djokovic? - Robert Flores


#635 lakersince75

lakersince75

    Off The Bench

  • 1,448 posts
  • Joined: Jun 30, 2010
  • Fan Since:1975
  • Fav. Laker:Kareem Abdul Jabbar

Posted September 11, 2013 - 04:19 PM

We really must have an amazing plan for 14/15. This makes no sense at all. A matchup nightmare at a position that we need most. For a Low Low price?? We truly don't have a legitimate 3 on the roster other than Shawnee. I'm so confused. All of these 6'7" guys on the team are actually 2's. And he only signed for one year??? WTF?? Either Beas is really effed up or something is really wrong in the FO.  Maybe Miami gave him more money than we had room for. Or maybe the weed is better in Miami than LA. If we worked with LO and Ron Ron I'm sure we could have dealt with Beas for one year


Beasley is a 3 we could have used as well as a scorer.

Understand that Miami just added a 24 year old capable of getting his own shot and going off for 30 and put him on the same team with LeBron James making life THAT much easier for him diminishing his role just enough.

Beasley may well win 6th man of the year.

It ain't freaking Battier out there looking just to hit corner 3s, it's Beasley who could allow LeBron or Wade to sit for extended periods with his own scoring. 

This is of course if he has his mind right through training camp.

Heat just pretty much ensured a 3rd finals appearance if everyone remains healthy.  They just added a 24 year old pure scorer on the team who will make his life made 10 times easier by LeBron and will get open looks all day.

The thought that Beasley WON'T make an impact on the Heat is a fantasy.



#636 Jody Smokes

Jody Smokes

    All-Star

  • 6,822 posts
  • Joined: Jun 01, 2013
  • Fan Since:2003
  • Fav. Laker:Kobe

Posted September 11, 2013 - 04:20 PM

Who is Beasley? What has he done since being in the NBA that yall on his cocc so hard?

Lol did you just use Gerald green as an example to beas.lol wow


"Blake and Parker are good at canceling each other out till our bench point guard comes in"  - Majesty aka Bird Ish (12/4/13)


#637 West Coast

West Coast

    LN Senior Editor

  • 21,428 posts
  • Joined: Jul 31, 2008
  • Location:California
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 11, 2013 - 05:37 PM

Thread locked.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users