Jump to content




Photo

Kobe Bryant Returns Sunday December 8, 2013 vs the Raptors


  • Please log in to reply
1885 replies to this topic

#741    

   

  • 40,556 posts
  • Joined: Aug 26, 2010

Posted May 22, 2013 - 12:13 PM

have you ever had an injured wrist with your shooting hand?

I have. I injured my right wrist back in middle school attempting to dunk and ate it hard on the rough & unforgiving cement. Damn you gravity. I was actively playing in a league at the time and was too important to my team as the leader and point guard so I played anyway practically with one hand. Fortunately for me however, I was already pretty advanced at that age in large part thanks to my Father in being able to dribble & shoot around the rim almost equally as well with both hands, but man was it tough basically having to cancel one whole hand.


yo.


#742 Japago

Japago

    Sixth Man

  • 4,054 posts
  • Joined: Aug 02, 2010
  • Name:Pat
  • Fav. Laker:Kobe

Posted May 22, 2013 - 01:51 PM

Oh yeah Majesty, I'm sure you've injured your Achilles before. You seem so sure Kobe will be back better better than ever.


Posted Image


#743 LakeShow805

LakeShow805

    Superstar

  • 7,737 posts
  • Joined: Jun 13, 2011
  • Location:Cali
  • Name:Tyler
  • Fan Since:2000
  • Fav. Laker:The mamba

Posted May 22, 2013 - 03:02 PM

Oh yeah Majesty, I'm sure you've injured your Achilles before. You seem so sure Kobe will be back better better than ever.

According to him, we have the best medical staff.



#744 Majesty

Majesty

    Luol Deng's cousin is awesome. Thanks for the pizza!!

  • 40,108 posts
  • Joined: Dec 11, 2011
  • Name:Jay
  • Fan Since:1987
  • Fav. Laker:Kobe present, Magic past

Posted May 22, 2013 - 03:05 PM

Oh yeah Majesty, I'm sure you've injured your Achilles before. You seem so sure Kobe will be back better better than ever.



I actually have. I didn't tear it though, luckily.



And I'm not saying Kobe will be back better than ever because of my prior experiences, I'm saying it because that's what the news coming out of the Lakers is, I just posted a TWC sportsnet thing on the last page about him probably returning earlier in the schedule. As well as detailing the work Judy Seto is doing with Kobe which is also said in the video I posted as well as her familiarity with this type of injury.   Doctors as have been cited(in this thread) saying that his Achilles will be stronger when he returns.   

I'm going on information given to me strictly from the sources, as well as Kobe's own work ethic, not from my own personal experiences with the injury.   The two aren't related.
 

 

According to him, we have the best medical staff.
 

 

as has Nash, who has also praised Judy Seto.  

Before you say Nash was being politically correct because of the team he's on now, Nash threw D'antoni under the bus by saying he didn't think he was the right guy for the job before even playing one game under him here and that was his most familiar coach.   Nash is an honest guy not a BS'er.     So if that's his real opinion we can agree or disagree with him, but he probably knows more about it than either of us do.

 


Edited by Majesty, May 22, 2013 - 03:09 PM.

Is Wayne Brady gonna have to Djokovic? - Robert Flores


#745 MDI

MDI

    Jesus Fan

  • 35,951 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:Irvine
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted May 23, 2013 - 08:45 PM

LOL WTF....

https://twitter.com/...790661384355840

Mamba print tat on the left side of my face #ink


9u6kvo.png

 

Props to sidthekid871


#746 Jackson

Jackson

    All-Star

  • 6,300 posts
  • Joined: Dec 10, 2011
  • Location:Honolulu, Hawaii
  • Fav. Laker:Kobe Bryant/Kareem/Sasha(LOL)

Posted May 23, 2013 - 08:49 PM

LOL WTF....

https://twitter.com/...790661384355840
 

That would be pretty stupid.



#747    

   

  • 40,556 posts
  • Joined: Aug 26, 2010

Posted May 24, 2013 - 02:34 PM

Kobe partying with his neighbor Matt Leinart:

 

http://bustedcoverag...this-l-a-party/


yo.


#748 BleedPurple&Gold

BleedPurple&Gold

    All-Star

  • 6,458 posts
  • Joined: Mar 16, 2012
  • Location:Florida
  • Name:Gary
  • Fav. Laker:Kobe Bryant, Magic

Posted May 24, 2013 - 06:09 PM

thx god it's not on his face lol

 

kobetattoo.png


9888d4ba-ad6b-4879-93aa-9ef1c6ed1dbd_zps


#749    

   

  • 40,556 posts
  • Joined: Aug 26, 2010

Posted May 24, 2013 - 08:26 PM

^ Dang, that dude giving him his tat especially looks like a mean ol' gangster.


yo.


#750 BasketballIQ

BasketballIQ

    Superstar

  • 7,392 posts
  • Joined: Dec 29, 2012
  • Name:2 Jordans and 2 Steves
  • Fav. Laker:24

Posted May 24, 2013 - 08:31 PM

So many people seem to ignore Kobe's past. He is the hardest worker. If not injured, he is in the discussion for second best player in the league, and best when it really matters. Kinda like how Paul George has been best when it really matters in this series tied 1-1.



#751 Majesty

Majesty

    Luol Deng's cousin is awesome. Thanks for the pizza!!

  • 40,108 posts
  • Joined: Dec 11, 2011
  • Name:Jay
  • Fan Since:1987
  • Fav. Laker:Kobe present, Magic past

Posted May 24, 2013 - 08:43 PM

So many people seem to ignore Kobe's past. He is the hardest worker. If not injured, he is in the discussion for second best player in the league, and best when it really matters. Kinda like how Paul George has been best when it really matters in this series tied 1-1.


Interesting tidbit I read today about Paul George if he's a restricted free agent in 2014

George would be a restricted free agent at the time, provided his rookie contract is not extended. He then could test the free agent market in an attempt to get more money, and the Lakers in return could sign him to a poison-pill contract that the Pacers could not match.



We'd have that much cap space that if Paul George is a restricted free agent by the time 2014 rolled around that the Pacers wouldn't be able to match our offer and we'd take him from the Pacers like the Rockets took Jeremy Lin from the Knicks?

Anyone know if that's really possible?

Is Wayne Brady gonna have to Djokovic? - Robert Flores


#752 JEN

JEN

    Legend

  • 27,086 posts
  • Joined: Sep 20, 2008
  • Location:714

Posted May 26, 2013 - 07:42 AM

ScreenShot2013-05-25at5.36.38PM_original

 

http://instagram.com/p/ZwPWu2xNgN/



#753 Lord Flashheart

Lord Flashheart

    I do the walk of life.

  • 1,868 posts
  • Joined: Dec 22, 2011
  • Location:Croatia
  • Fan Since:1999
  • Fav. Laker:Kobe Bean Bryant

Posted May 26, 2013 - 08:36 AM

^
Didn't he already have tatooed their names?
Impossible is nothing.

#754 Majesty

Majesty

    Luol Deng's cousin is awesome. Thanks for the pizza!!

  • 40,108 posts
  • Joined: Dec 11, 2011
  • Name:Jay
  • Fan Since:1987
  • Fav. Laker:Kobe present, Magic past

Posted May 26, 2013 - 01:29 PM

Kobe back in the Gym... somewhat!!

Physical therapy time :)  ahead of schedule I believe

@kobebryant Seated calf raises #therapy #challenge

 

kobeinstagram2.png


Is Wayne Brady gonna have to Djokovic? - Robert Flores


#755 Mastas

Mastas

    Rookie

  • 810 posts
  • Joined: Dec 12, 2009
  • Fan Since:started watching NBA
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted May 28, 2013 - 05:35 AM

thx god it's not on his face lol

kobetattoo.png


Where is he getting the tat?

#756 True Lakers Fan

True Lakers Fan

    Dead Discussion! You will not win, because I will not lose&a

  • 23,278 posts
  • Joined: May 12, 2009
  • Location:San Antonio but from OC Cali
  • Name:Kyler
  • Fan Since:1990
  • Fav. Laker:Kobe, Swaggy and Kareem

Posted May 30, 2013 - 08:29 AM

 

Boot comes off today. Will be in a "medical mamba" shoe. I still need a lil heel lift for the achillies #progress #bearNtrouble


Kobe%20Bryant%20Sig%20v3.jpg


#757 fozi

fozi

    Off The Bench

  • 2,018 posts
  • Joined: Mar 07, 2012
  • Location:Unknown

Posted May 30, 2013 - 08:31 AM

Sounds great ... hopefully no setbacks



#758 Majesty

Majesty

    Luol Deng's cousin is awesome. Thanks for the pizza!!

  • 40,108 posts
  • Joined: Dec 11, 2011
  • Name:Jay
  • Fan Since:1987
  • Fav. Laker:Kobe present, Magic past

Posted May 30, 2013 - 05:53 PM

Kobe on the treadmill

  1. Walking in my "medical mamba" shoes made by Nike in 2 weeks with extra support for the Achilles… http://instagram.com/p/Z9RKR3xNo9/

     

    95b20b74c98f11e2bdde22000a9e299a_7.jpg

     

     


Is Wayne Brady gonna have to Djokovic? - Robert Flores


#759 FranklinPeanuts

FranklinPeanuts

    Just A Fan

  • 3,699 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:Los Angeles
  • Name:JP
  • Fan Since:Since 1989
  • Fav. Laker:Magic Johnson

Posted May 30, 2013 - 06:56 PM

Werd!!! The Mamba is putting in work 7 weeks after the surgery...
#WaiveWes

ezk2ds.jpg

#760 androsays

androsays

    representing infinity with presidencies

  • 4,856 posts
  • Joined: Dec 20, 2008
  • Location:city of angels
  • Name:andro
  • Fan Since:90s
  • Fav. Laker:kobe

Posted May 30, 2013 - 09:21 PM

custom made shoes with extra achilles support? nice.. nike taking good care of their clients



2div




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users