Jump to content




Photo

Derek Fisher will sign with the Mavericks

considering 2/3 teams

  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#21 bigfetz

bigfetz

    Laker Fan

  • 15,090 posts
  • Joined: Dec 20, 2011
  • Fan Since:2005

Posted November 28, 2012 - 08:19 PM

Wow dallas. Is dallas trying to have a horrible season this year lol

#22 Alpha Four

Alpha Four

    Fugitive Alien

  • 501 posts
  • Joined: Nov 27, 2012
  • Location:California
  • Fan Since:1992
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted November 28, 2012 - 10:51 PM

Cuban is scooping up all the leftover FA's

MDADefense_zpsb51f57fb.jpg


#23 Cj2008nw

Cj2008nw

    Sixth Man

  • 3,109 posts
  • Joined: Dec 26, 2011
  • Fan Since:1999
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted November 29, 2012 - 11:10 AM

Why is Derek Fisher still playing?

#24 haztronic

haztronic

    From Laguna/Love the Lakers

  • 336 posts
  • Joined: Nov 01, 2012
  • Location:Laguna Beach, CA
  • Name:Harry
  • Fan Since:1993
  • Fav. Laker:KB

Posted November 29, 2012 - 02:29 PM

Man, Dallas must be desperate!
DIE HARD LAKER FAN 4 LIFE!

#25 Cowboys&LakersFan

Cowboys&LakersFan

    Go Lakers!

  • 6,333 posts
  • Joined: Jul 13, 2010
  • Name:JD
  • Fan Since:1999
  • Fav. Laker:Kobe & Shaq

Posted November 29, 2012 - 02:54 PM

Wow. :laughing:
htCCl0m.png

#26    

   

  • 39,365 posts
  • Joined: Aug 26, 2010

Posted November 29, 2012 - 03:19 PM

Damn, just wait till Nowitzki comes back. Mavs are scary good now.

yo.


#27 Lakersfan1211

Lakersfan1211

    Legend

  • 15,596 posts
  • Joined: Sep 16, 2008
  • Location:California
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted November 29, 2012 - 04:07 PM

Troy Murphy and now Fish. Cuban loves talking bout and picking after us too. lol.

85146fdf-2f3a-45b0-8e85-9715e75efc22_zps


#28 underworldmike

underworldmike

    Rodmanator

  • 1,458 posts
  • Joined: Nov 07, 2009
  • Name:Mike
  • Fan Since:Since i was born
  • Fav. Laker:Dennis Rodman and Kobe Bryant

Posted November 29, 2012 - 06:21 PM

hey lakersfan whos that girl in your main. She damn fione
Posted Image

#29 True Lakers Fan

True Lakers Fan

    Dead Discussion! You will not win, because I will not lose&#

  • 22,681 posts
  • Joined: May 12, 2009
  • Location:San Antonio but from OC Cali
  • Name:Kyler Hay
  • Fan Since:1990
  • Fav. Laker:Kobe, Nash.Young, Farmar

Posted November 30, 2012 - 09:37 AM

Legion Sports ‏@MySportsLegion

Mavericks announce Derek Fisher will start at point guard, Darren Collison will back him up.


huhhhhhh
Posted Image

#30 Mr Terrific

Mr Terrific

    The "D" In Dwight Howard Is Silent

  • 6,445 posts
  • Joined: May 22, 2009
  • Location:On A Horse
  • Name:Django
  • Fan Since:1860
  • Fav. Laker:Ain't No TV Yet

Posted November 30, 2012 - 07:44 PM


FACEBOOK MR TERRIFIC HD Bottom Line Is We're Gonna Win With You Or Without You And If You Don't Get That, Then It's Best You Go Somewhere Else--Dean Smith


#31 fido

fido

    Analyst, Moderator, Insomniac

  • 10,296 posts
  • Joined: Aug 01, 2008
  • Location:Costa Mesa, CA
  • Name:Andy
  • Fan Since:1982
  • Fav. Laker:Magic Johnson

Posted December 01, 2012 - 12:51 AM

Word is he's gonna be starting as well.

Desperation makes for strange partnerships.

Love Fish, but it's time to hang it up, take your front office job with the Lakers and gather rings in a suit.

#32 bigfetz

bigfetz

    Laker Fan

  • 15,090 posts
  • Joined: Dec 20, 2011
  • Fan Since:2005

Posted December 01, 2012 - 12:59 AM

Wow he's starting. lol Mavs are desperate. I thought he was just gonna sit on the bench and be a leader or something.

#33 Lord Flashheart

Lord Flashheart

    Ex Dr.Jekyll -- Having no limitation as limitation.

  • 1,404 posts
  • Joined: Dec 22, 2011
  • Location:Croatia
  • Fan Since:1999
  • Fav. Laker:Kobe Bean Bryant

Posted December 01, 2012 - 03:47 AM

Good luck to Fish. And especially good luck to opposite PG's,because with Fish's stellar defense,they won't make it past 10 points.
Impossible is nothing.

#34 NasWutangKB24

NasWutangKB24

    KUSH

  • 817 posts
  • Joined: Jul 07, 2012
  • Fan Since:1995
  • Fav. Laker:Kobe

Posted December 01, 2012 - 07:13 AM

I'm in shock that they would let him start over Collison

I don't care how bad Darren has started out this seasom there's no whey they should be starting Fisher




#35 Cj2008nw

Cj2008nw

    Sixth Man

  • 3,109 posts
  • Joined: Dec 26, 2011
  • Fan Since:1999
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted December 02, 2012 - 01:45 PM

Idk why teams want this guy he is of no use at all

#36 Windu

Windu

    Shatterpoint

  • 42,021 posts
  • Joined: Apr 24, 2009
  • Name:Will
  • Fan Since:1999
  • Fav. Laker:Kobe

Posted December 02, 2012 - 01:59 PM

:hysterical:
Pau Gasol is TRASH

#37 TKainZero

TKainZero

    Renaissance Man

  • 12,014 posts
  • Joined: Jul 21, 2010
  • Fan Since:1986
  • Fav. Laker:Kobe

Posted December 07, 2012 - 03:01 AM

been alright

scored 15 points in his 2nd game

More importantly, they have won 2 of the 3 games he has played in

Edited by TKainZero, December 07, 2012 - 03:02 AM.


#38 Disaster in Paradise

Disaster in Paradise

    Ugh.

  • 7,918 posts
  • Joined: Mar 24, 2012
  • Name:Hello, My Baby!
  • Fan Since:Hello, My Darlin'!
  • Fav. Laker:Hello, My Ragtime Gal!

Posted December 07, 2012 - 05:11 PM

Idk why teams want this guy he is of no use at all


Vocal leadership.

Other than that, he's just done.
 

Trade for Austin Rivers, say, Hill & Johnson. 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users