Jump to content




Photo

Other NBA games discussion thread


  • Please log in to reply
5329 replies to this topic

#1921 LikeABosh

LikeABosh

    Off The Bench

  • 2,537 posts
  • Joined: Aug 02, 2011
  • Fan Since:Kobe/Fisher
  • Fav. Laker:Fisher

Posted November 25, 2012 - 03:10 PM

Bargnani is terrible. Wow.


Yup

#1922 NYCLakerfan

NYCLakerfan

    RIP

  • 14,066 posts
  • Joined: Jul 26, 2009
  • Location:NYC
  • Name:Joshua
  • Fan Since:2000
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted November 26, 2012 - 05:10 PM

This Knicks/Nets game is pretty poppin so far, the Knicks interior D and rebounding struggling once they went back to small ball.

#1923 LikeABosh

LikeABosh

    Off The Bench

  • 2,537 posts
  • Joined: Aug 02, 2011
  • Fan Since:Kobe/Fisher
  • Fav. Laker:Fisher

Posted November 26, 2012 - 06:14 PM

OKC up by 40 at the half on Charlotte lol

Just tuning into this Nets/Knicks game though

Edited by LikeABosh, November 26, 2012 - 06:14 PM.


#1924 LikeABosh

LikeABosh

    Off The Bench

  • 2,537 posts
  • Joined: Aug 02, 2011
  • Fan Since:Kobe/Fisher
  • Fav. Laker:Fisher

Posted November 26, 2012 - 06:33 PM

72-25

Wtf

#1925 Lakersfan1211

Lakersfan1211

    Legend

  • 17,679 posts
  • Joined: Sep 16, 2008
  • Location:California
  • Name:Andy
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted November 26, 2012 - 06:36 PM

Bobcats losing by 53. 82-29. lol.

#1926 LikeABosh

LikeABosh

    Off The Bench

  • 2,537 posts
  • Joined: Aug 02, 2011
  • Fan Since:Kobe/Fisher
  • Fav. Laker:Fisher

Posted November 26, 2012 - 06:49 PM

Melo gonna win it

Guess not.


Williams an idiot for running before timeout

Edited by LikeABosh, November 26, 2012 - 06:53 PM.


#1927 NYCLakerfan

NYCLakerfan

    RIP

  • 14,066 posts
  • Joined: Jul 26, 2009
  • Location:NYC
  • Name:Joshua
  • Fan Since:2000
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted November 26, 2012 - 06:55 PM

Felton straight killing the Knicks terrible game by him, D will passing is on point tonight tho what does he have like 15 assist

#1928 Cowboys&LakersFan

Cowboys&LakersFan

    Go Lakers!

  • 6,333 posts
  • Joined: Jul 13, 2010
  • Name:JD
  • Fan Since:1999
  • Fav. Laker:Kobe & Shaq

Posted November 26, 2012 - 07:01 PM

Felton stop shooting you [expletive]ing moron. Give the ball to Melo and get the [expletive] out of his way.
htCCl0m.png

#1929 NYCLakerfan

NYCLakerfan

    RIP

  • 14,066 posts
  • Joined: Jul 26, 2009
  • Location:NYC
  • Name:Joshua
  • Fan Since:2000
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted November 26, 2012 - 07:04 PM

Felton stop shooting you [expletive]ing moron. Give the ball to Melo and get the [expletive] out of his way.


Yea it was ridiculous I dont really care who won this game since i live in BK but love Melo but Felton really killed them he's a pg shooting 3-18

#1930 bigvee

bigvee

    Hall Of Fame

  • 8,632 posts
  • Joined: Jul 05, 2009
  • Location:LA
  • Fav. Laker:Samaki Walker

Posted November 26, 2012 - 09:04 PM

Caron Butler is probably going to beat the NBA record for 3's in a game. He's literally always WIDE OPEN. Not just this game, always. He's proven to he able to shoot, I don't understand these defenses.

#1931 Bjork

Bjork

    Sugg

  • 1,283 posts
  • Joined: Nov 30, 2011
  • Location:New Jersey
  • Name:James
  • Fan Since:2000
  • Fav. Laker:bean

Posted November 26, 2012 - 09:19 PM

God Ralph Lawler voice is annoying as hell..

Edited by Bjork, November 26, 2012 - 09:19 PM.


#1932    

   

  • 40,395 posts
  • Joined: Aug 26, 2010

Posted November 26, 2012 - 09:31 PM

Wow, Austin Rivers is havin' a game huh?

yo.


#1933 Bjork

Bjork

    Sugg

  • 1,283 posts
  • Joined: Nov 30, 2011
  • Location:New Jersey
  • Name:James
  • Fan Since:2000
  • Fav. Laker:bean

Posted November 26, 2012 - 09:33 PM

Hornets winning

#1934 Bjork

Bjork

    Sugg

  • 1,283 posts
  • Joined: Nov 30, 2011
  • Location:New Jersey
  • Name:James
  • Fan Since:2000
  • Fav. Laker:bean

Posted November 26, 2012 - 09:52 PM

Lol Chris Paul flopping

#1935 LikeABosh

LikeABosh

    Off The Bench

  • 2,537 posts
  • Joined: Aug 02, 2011
  • Fan Since:Kobe/Fisher
  • Fav. Laker:Fisher

Posted November 28, 2012 - 05:38 PM

Rondo and Kris Humpries just fought haha

Rondo should be suspended though

Edited by LikeABosh, November 28, 2012 - 05:39 PM.


#1936 NYCLakerfan

NYCLakerfan

    RIP

  • 14,066 posts
  • Joined: Jul 26, 2009
  • Location:NYC
  • Name:Joshua
  • Fan Since:2000
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted November 28, 2012 - 09:20 PM

The Nets have a good solid squad I like them, their gonna be my 3rd team this year after the Lakers and Knicks.

Edited by NYCLakerfan, November 28, 2012 - 09:21 PM.


#1937 Windu

Windu

    Shatterpoint

  • 43,079 posts
  • Joined: Apr 24, 2009
  • Name:Will
  • Fan Since:1999
  • Fav. Laker:Kobe

Posted November 29, 2012 - 03:03 PM

[expletive]ing season just started and Pop is resting his starters already lol

what a [expletive]ty nationally televised game thats gonna be.

oh well, NFL tonight!

Pau Gasol is GONE


#1938 David

David

    Hall Of Fame

  • 9,121 posts
  • Joined: Dec 10, 2010

Posted November 29, 2012 - 03:06 PM

[expletive]ing season just started and Pop is resting his starters already lol

what a [expletive]ty nationally televised game thats gonna be.

oh well, NFL tonight!

The dude knows what he's doing. He doesn't want Miami to get a look at this team.

KOBE. #VINO. BRYANT.


#1939 Japago

Japago

    Sixth Man

  • 4,044 posts
  • Joined: Aug 02, 2010
  • Name:Pat
  • Fav. Laker:Kobe

Posted November 29, 2012 - 03:36 PM

He probably doesn't want his team to get a soul-crushing loss at full strength and kill the morale of his team. :laughing:

In all seriousness, he has done this the last 2 seasons and they've finished with the best regular season record. He knows when his guys need a break or not.

Edited by Japago, November 29, 2012 - 03:39 PM.

Posted Image


#1940 bigvee

bigvee

    Hall Of Fame

  • 8,632 posts
  • Joined: Jul 05, 2009
  • Location:LA
  • Fav. Laker:Samaki Walker

Posted November 29, 2012 - 04:31 PM

I understand Tony, Manu, and Tim resting. Why would Danny Green rest? The dude is 25. I don't think he needs it honestly. Probably was sluggish in practice which ticked off Pop.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users