Jump to content




Photo

New Jersey at LA Lakers


  • Please log in to reply
556 replies to this topic

#81 Majesty

Majesty

    Grats on making the Raiderettes cuzzo!!

  • 37,183 posts
  • Joined: Dec 11, 2011
  • Name:Jay
  • Fan Since:1987
  • Fav. Laker:Kobe present, Magic past

Posted April 03, 2012 - 07:05 PM

6 points for Green


Man i wish he was a laker


Same here

Did...Mcroberts just...

Edited by Majesty, April 03, 2012 - 07:05 PM.

Is Wayne Brady gonna have to Djokovic? - Robert Flores 


#82 ____

____

    All-Star

  • 6,993 posts
  • Joined: Nov 13, 2009

Posted April 03, 2012 - 07:05 PM

8 points for Green off the bench in 4 minutes.

#83 TKainZero

TKainZero

    Renaissance Man

  • 13,592 posts
  • Joined: Jul 21, 2010
  • Fan Since:1986
  • Fav. Laker:Kobe

Posted April 03, 2012 - 07:05 PM

Gerald Green looks good

#84 J-H!zZl3

J-H!zZl3

    New season, same goal.

  • 13,773 posts
  • Joined: Aug 04, 2009
  • Location:New York
  • Fan Since:1992
  • Fav. Laker:Magic, Worthy, Kareem, Kobe

Posted April 03, 2012 - 07:05 PM

LOL at McRoberts.

Posted Image


#85 ____

____

    All-Star

  • 6,993 posts
  • Joined: Nov 13, 2009

Posted April 03, 2012 - 07:05 PM

WTF McRoberts hahaha

#86 David

David

    Hall Of Fame

  • 9,150 posts
  • Joined: Dec 10, 2010

Posted April 03, 2012 - 07:05 PM

WOW

KOBE. #VINO. BRYANT.


#87 Busty Bluth

Busty Bluth

    --Hey Brother!--

  • 21,627 posts
  • Joined: Apr 15, 2009
  • Location:Moms House
  • Name:Byron "Buster AKA Busty" Bluth

Posted April 03, 2012 - 07:05 PM

sock mamba

Buster_bcfa40_2218659_zpsbf0d8a7a.gif


#88 Windu

Windu

    Shatterpoint

  • 43,097 posts
  • Joined: Apr 24, 2009
  • Name:Will
  • Fan Since:1999
  • Fav. Laker:Kobe

Posted April 03, 2012 - 07:05 PM

lol

hell nah

definition of luck

Pau Gasol is GONE


#89 Lakersfan1211

Lakersfan1211

    Legend

  • 17,770 posts
  • Joined: Sep 16, 2008
  • Location:California
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted April 03, 2012 - 07:06 PM

What did mcroberts do?

#90 bfc1125roy

bfc1125roy

    Superstar

  • 4,035 posts
  • Joined: Dec 10, 2011
  • Fan Since:2004
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted April 03, 2012 - 07:06 PM

Wtf was that? McRoberts is an absolute idiot for not getting it to a guard. Thank the lord he made the shot.

#91 Majesty

Majesty

    Grats on making the Raiderettes cuzzo!!

  • 37,183 posts
  • Joined: Dec 11, 2011
  • Name:Jay
  • Fan Since:1987
  • Fav. Laker:Kobe present, Magic past

Posted April 03, 2012 - 07:06 PM

What..did I just watch O_O

Is this NBA 2k12? His ball handling stat isn't high enough but he made the shot :P

Is Wayne Brady gonna have to Djokovic? - Robert Flores 


#92 TKainZero

TKainZero

    Renaissance Man

  • 13,592 posts
  • Joined: Jul 21, 2010
  • Fan Since:1986
  • Fav. Laker:Kobe

Posted April 03, 2012 - 07:06 PM

MCROBERTS!!!!!

WTF


AMAZING!!!

HIGHLIGHT REEL

#93 serenityy

serenityy

    Off The Bench

  • 1,898 posts
  • Joined: Dec 09, 2011
  • Fan Since:1995
  • Fav. Laker:Kobe

Posted April 03, 2012 - 07:07 PM

What did mcroberts do?


He thought he was playing street ball for a moment, lost it without anyone touching him, and threw it up and made it.

#94 Hollywood

Hollywood

    "Hey Now"

  • 17,703 posts
  • Joined: Dec 27, 2011
  • Location:Berkeley
  • Name:Fernando
  • Fan Since:Kobe Shaq Era
  • Fav. Laker:Kobe, Shaq, West, D12?

Posted April 03, 2012 - 07:07 PM

What he do
Posted Image

#95 MadSci

MadSci

    Stay Gold

  • 4,753 posts
  • Joined: May 31, 2010
  • Location:Los Angeles
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted April 03, 2012 - 07:07 PM

WOW MCROB hahaha thats awesome :rock:

The North Remembers


#96 DeeZee

DeeZee

    Sixth Man

  • 4,164 posts
  • Joined: Aug 05, 2008
  • Location:Orange
  • Fav. Laker:kobe, magic, wilt,kareem

Posted April 03, 2012 - 07:07 PM

Haha wow Mcroberts

#97 J-H!zZl3

J-H!zZl3

    New season, same goal.

  • 13,773 posts
  • Joined: Aug 04, 2009
  • Location:New York
  • Fan Since:1992
  • Fav. Laker:Magic, Worthy, Kareem, Kobe

Posted April 03, 2012 - 07:07 PM

Wtf was that? McRoberts is an absolute idiot for not getting it to a guard. Thank the lord he made the shot.


McRoberts likes to bring the ball up court sometimes when Blake is on the floor. Lol. He is a good passer though.

Posted Image


#98 Hollywood

Hollywood

    "Hey Now"

  • 17,703 posts
  • Joined: Dec 27, 2011
  • Location:Berkeley
  • Name:Fernando
  • Fan Since:Kobe Shaq Era
  • Fav. Laker:Kobe, Shaq, West, D12?

Posted April 03, 2012 - 07:08 PM

Best pg mcrob
Posted Image

#99 KarlCalaguas12

KarlCalaguas12

    Off The Bench

  • 2,079 posts
  • Joined: Dec 30, 2011
  • Name:Karl
  • Fan Since:2000
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted April 03, 2012 - 07:08 PM

Josh McRoberts :rock:

#100 Trev

Trev

    Rookie

  • 277 posts
  • Joined: Feb 10, 2012
  • Fan Since:Today
  • Fav. Laker:Bryant

Posted April 03, 2012 - 07:08 PM

Mcroberts in the top 10 plays




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users