Jump to content




Photo

New Jersey at LA Lakers


  • Please log in to reply
556 replies to this topic

#61 ____

____

    Superstar

  • 7,085 posts
  • Joined: Nov 13, 2009

Posted April 03, 2012 - 06:56 PM

3 straight Laker turnovers. :nah:

#62 Windu

Windu

    Shatterpoint

  • 43,183 posts
  • Joined: Apr 24, 2009
  • Name:Will
  • Fan Since:1999
  • Fav. Laker:Kobe

Posted April 03, 2012 - 06:56 PM

lol @ kobe kicking the ball

Pau Gasol is GONE


#63 Majesty

Majesty

    Luol Deng's cousin is awesome. Thanks for the pizza!!

  • 40,191 posts
  • Joined: Dec 11, 2011
  • Name:Jay
  • Fan Since:1987
  • Fav. Laker:Kobe present, Magic past

Posted April 03, 2012 - 06:56 PM

Like that Kobe was looking to pass out of that double.

Is Wayne Brady gonna have to Djokovic? - Robert Flores


#64 TKainZero

TKainZero

    Renaissance Man

  • 14,231 posts
  • Joined: Jul 21, 2010
  • Fan Since:1986
  • Fav. Laker:Kobe

Posted April 03, 2012 - 06:57 PM

lakers fans favorite, Gerald Green checks in

#65 ____

____

    Superstar

  • 7,085 posts
  • Joined: Nov 13, 2009

Posted April 03, 2012 - 06:57 PM

And another turnover lol.

#66 J-H!zZl3

J-H!zZl3

    New season, same goal.

  • 13,773 posts
  • Joined: Aug 04, 2009
  • Location:New York
  • Fan Since:1992
  • Fav. Laker:Magic, Worthy, Kareem, Kobe

Posted April 03, 2012 - 06:57 PM

The turnovers. Posted Image

Posted Image


#67 Majesty

Majesty

    Luol Deng's cousin is awesome. Thanks for the pizza!!

  • 40,191 posts
  • Joined: Dec 11, 2011
  • Name:Jay
  • Fan Since:1987
  • Fav. Laker:Kobe present, Magic past

Posted April 03, 2012 - 06:58 PM

Green gonna tryout for the Lakers this game

If he has a good game, the Gerald Green threads will be reborn again.

Edited by Majesty, April 03, 2012 - 06:58 PM.

Is Wayne Brady gonna have to Djokovic? - Robert Flores


#68 TKainZero

TKainZero

    Renaissance Man

  • 14,231 posts
  • Joined: Jul 21, 2010
  • Fan Since:1986
  • Fav. Laker:Kobe

Posted April 03, 2012 - 06:58 PM

And Green Scores right away

#69 leor_77

leor_77

    Hall Of Fame

  • 8,403 posts
  • Joined: Nov 27, 2008

Posted April 03, 2012 - 06:58 PM

These turnovers are soooooo careless.

#70 Hollywood

Hollywood

    "Hey Now"

  • 17,703 posts
  • Joined: Dec 27, 2011
  • Location:Berkeley
  • Name:Fernando
  • Fan Since:Kobe Shaq Era
  • Fav. Laker:Kobe, Shaq, West, D12?

Posted April 03, 2012 - 06:58 PM

Rofl green
Posted Image

#71 TKainZero

TKainZero

    Renaissance Man

  • 14,231 posts
  • Joined: Jul 21, 2010
  • Fan Since:1986
  • Fav. Laker:Kobe

Posted April 03, 2012 - 06:58 PM

and green scores again...

#72 ____

____

    Superstar

  • 7,085 posts
  • Joined: Nov 13, 2009

Posted April 03, 2012 - 07:00 PM

Five first quarter turnovers for the Lakers and zero for NJ. Why can't this team ever learn how to take care of the damn ball.

#73 serenityy

serenityy

    Off The Bench

  • 1,898 posts
  • Joined: Dec 09, 2011
  • Fan Since:1995
  • Fav. Laker:Kobe

Posted April 03, 2012 - 07:02 PM

Hopefully Blake can continue his good shooting

#74 bfc1125roy

bfc1125roy

    Superstar

  • 4,043 posts
  • Joined: Dec 10, 2011
  • Fan Since:2004
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted April 03, 2012 - 07:03 PM

What good can come from having Murphy McRoberts AND Blake on the floor?????

#75 TKainZero

TKainZero

    Renaissance Man

  • 14,231 posts
  • Joined: Jul 21, 2010
  • Fan Since:1986
  • Fav. Laker:Kobe

Posted April 03, 2012 - 07:03 PM

6 points for Green


Man i wish he was a laker

#76 serenityy

serenityy

    Off The Bench

  • 1,898 posts
  • Joined: Dec 09, 2011
  • Fan Since:1995
  • Fav. Laker:Kobe

Posted April 03, 2012 - 07:03 PM

What good can come from having Murphy McRoberts AND Blake on the floor?????


To their credit, each of them are coming off decent performances... Just as I say this Blake drains a 3 ;)

#77 TKainZero

TKainZero

    Renaissance Man

  • 14,231 posts
  • Joined: Jul 21, 2010
  • Fan Since:1986
  • Fav. Laker:Kobe

Posted April 03, 2012 - 07:04 PM

Is Jordan hill in uniform?

#78 J-H!zZl3

J-H!zZl3

    New season, same goal.

  • 13,773 posts
  • Joined: Aug 04, 2009
  • Location:New York
  • Fan Since:1992
  • Fav. Laker:Magic, Worthy, Kareem, Kobe

Posted April 03, 2012 - 07:04 PM

D-Will is playing like trash.

Posted Image


#79 ____

____

    Superstar

  • 7,085 posts
  • Joined: Nov 13, 2009

Posted April 03, 2012 - 07:04 PM

Green was about to posterize somebody. Stop the damn ball.

#80 bfc1125roy

bfc1125roy

    Superstar

  • 4,043 posts
  • Joined: Dec 10, 2011
  • Fan Since:2004
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted April 03, 2012 - 07:05 PM

To their credit, each of them are coming off decent performances... Just as I say this Blake drains a 3 ;)


We might get a basket, but this is the same lineup that's been getting killed by other teams, even if you replace Murphy with Pau.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users