Jump to content




General Boxing Discussion Thread


  • Please log in to reply
1112 replies to this topic

#921    

   

  • 40,398 posts
  • Joined: Aug 26, 2010

Posted November 23, 2013 - 09:29 PM

I just wanna' see the fight happen even if Pacquiao's still a little past his prime just before he's gone for good.


yo.


#922    

   

  • 40,398 posts
  • Joined: Aug 26, 2010

Posted November 23, 2013 - 09:30 PM

It's amazing how often the Showtime & HBO fights are better than the pay-per-view ones. Honestly, lol. A shame more people don't see them though. They really miss out.


yo.


#923 Majesty

Majesty

    Grats on making the Raiderettes cuzzo!!

  • 36,727 posts
  • Joined: Dec 11, 2011
  • Name:Jay
  • Fan Since:1987
  • Fav. Laker:Kobe present, Magic past

Posted November 23, 2013 - 09:41 PM

I just wanna' see the fight happen even if Pacquiao's still a little past his prime just before he's gone for good.



I'd really not rather see Pacquiao get beat down like that to end his career.  His career as a congressman isn't gonna help if Mayweather devastates him.

If I was Pacquiao I'd fight Alvarez and if I get past that then 'maybe' Mayweather. 


Is Wayne Brady gonna have to Djokovic? - Robert Flores 


#924    

   

  • 40,398 posts
  • Joined: Aug 26, 2010

Posted November 23, 2013 - 09:50 PM

Canelo's not quick enough for long enough. He can't sustain the necessary condition enough to stay active throughout the fight & hange with Pacquiao sad to say.


yo.


#925 Majesty

Majesty

    Grats on making the Raiderettes cuzzo!!

  • 36,727 posts
  • Joined: Dec 11, 2011
  • Name:Jay
  • Fan Since:1987
  • Fav. Laker:Kobe present, Magic past

Posted November 23, 2013 - 10:22 PM

Canelo's not quick enough for long enough. He can't sustain the necessary condition enough to stay active throughout the fight & hange with Pacquiao sad to say.


That's exactly what Pacquiao should pick him. 


Is Wayne Brady gonna have to Djokovic? - Robert Flores 


#926 Michaelyumm

Michaelyumm

    Quick & Easy

  • 10,322 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Fan Since:93
  • Fav. Laker:Javaris Crittenton

Posted November 24, 2013 - 12:47 AM

this picture is from Tacloban where the typhoon hit so much happiness for the people there, just because Pac won!

 

BZ0G2_4CcAAbp43.jpg

 

BZ0f3CLCYAEYutt.jpg



#927 Mr Terrific

Mr Terrific

    Dwight Howard Is A Wanker!

  • 6,991 posts
  • Joined: May 22, 2009
  • Location:BBC Cribs
  • Name:Prince George
  • Fan Since:2014
  • Fav. Laker:Prince & The Revolution

Posted November 24, 2013 - 05:23 PM


FACEBOOK MR TERRIFIC HD Bottom Line Is We're Gonna Win With You Or Without You And If You Don't Get That, Then It's Best You Go Somewhere Else--Dean Smith


#928 MAMBA24ILL

MAMBA24ILL

    Pray for the bear.

  • 9,402 posts
  • Joined: Mar 04, 2009
  • Location:Austin, TX
  • Fan Since:80's
  • Fav. Laker:MAMBA, MAGIC, NICK VAN EXEL

Posted November 25, 2013 - 11:33 AM

"Do I look like a punching bag?!" F YES!!

 

SMH, taunting while losing don't work. 


veqdeg.jpg


#929    

   

  • 40,398 posts
  • Joined: Aug 26, 2010

Posted November 27, 2013 - 02:44 AM

^ Yeah, Brandon could certainly mature a bit.

 

The one fight Mayweather should've definitively lost:

 

mayweather-vs-castillo.jpg


yo.


#930 MAMBA24ILL

MAMBA24ILL

    Pray for the bear.

  • 9,402 posts
  • Joined: Mar 04, 2009
  • Location:Austin, TX
  • Fan Since:80's
  • Fav. Laker:MAMBA, MAGIC, NICK VAN EXEL

Posted November 27, 2013 - 11:18 AM

I'm not the biggest Manny fan but after hearing Brandon talking in the face to face & 24/7, I was rooting for the Pacman. 

Brandon just sounds like a stupid mexican. And to me, few things are worse. 


veqdeg.jpg


#931    

   

  • 40,398 posts
  • Joined: Aug 26, 2010

Posted November 27, 2013 - 12:24 PM

^ You don't have to say stupid Mexican though. Probably better to just say stupid person or immature, ghetto, uneducated. No need to add the race to it just sayin'..imo


yo.


#932 True Lakers Fan

True Lakers Fan

    Dead Discussion! You will not win, because I will not lose&#

  • 23,095 posts
  • Joined: May 12, 2009
  • Location:San Antonio but from OC Cali
  • Name:Kyler Hay
  • Fan Since:1990
  • Fav. Laker:Kobe, Nash.Young, Farmar

Posted November 27, 2013 - 05:46 PM

MAMBA24 is a Mexican if I'm not mistaken, so its okay lol


Kobe%20Bryant%20Sig%20v3.jpg


#933 Icker

Icker

    Hall Of Fame

  • 8,939 posts
  • Joined: Jul 28, 2008
  • Location:california

Posted November 27, 2013 - 09:13 PM

^ You don't have to say stupid Mexican though. Probably better to just say stupid person or immature, ghetto, uneducated. No need to add the race to it just sayin'..imo

I was thinking the same thing as him to be honest lol. I do not know Brandon's issue or why he prides himself in sounding like an ignorant vato.



#934 Mr Terrific

Mr Terrific

    Dwight Howard Is A Wanker!

  • 6,991 posts
  • Joined: May 22, 2009
  • Location:BBC Cribs
  • Name:Prince George
  • Fan Since:2014
  • Fav. Laker:Prince & The Revolution

Posted November 28, 2013 - 06:49 AM




FACEBOOK MR TERRIFIC HD Bottom Line Is We're Gonna Win With You Or Without You And If You Don't Get That, Then It's Best You Go Somewhere Else--Dean Smith


#935 Mr Terrific

Mr Terrific

    Dwight Howard Is A Wanker!

  • 6,991 posts
  • Joined: May 22, 2009
  • Location:BBC Cribs
  • Name:Prince George
  • Fan Since:2014
  • Fav. Laker:Prince & The Revolution

Posted December 07, 2013 - 04:30 PM

http://t.co/0Q7GLz0exX


FACEBOOK MR TERRIFIC HD Bottom Line Is We're Gonna Win With You Or Without You And If You Don't Get That, Then It's Best You Go Somewhere Else--Dean Smith


#936 MAMBA24ILL

MAMBA24ILL

    Pray for the bear.

  • 9,402 posts
  • Joined: Mar 04, 2009
  • Location:Austin, TX
  • Fan Since:80's
  • Fav. Laker:MAMBA, MAGIC, NICK VAN EXEL

Posted December 09, 2013 - 11:18 AM

Geez did Zab look like he couldn't pull the trigger. Totally outclassed by Paulie. 

James Kirkland is a tough SOB.


veqdeg.jpg


#937    

   

  • 40,398 posts
  • Joined: Aug 26, 2010

Posted December 09, 2013 - 07:02 PM

That fight was a joke. Zab even more. Paulie as usual has no power. What was Zab so afraid of to not let his punches go?


yo.


#938 MAMBA24ILL

MAMBA24ILL

    Pray for the bear.

  • 9,402 posts
  • Joined: Mar 04, 2009
  • Location:Austin, TX
  • Fan Since:80's
  • Fav. Laker:MAMBA, MAGIC, NICK VAN EXEL

Posted December 11, 2013 - 11:37 AM

^ Heck, i'm wondering the same thing. He let down a lot of people. Such a poor showing & then at home? Get out of here.....

You know it's bad when Paulie & his pillow fists is taunting you in the ring. 


veqdeg.jpg


#939 MAMBA24ILL

MAMBA24ILL

    Pray for the bear.

  • 9,402 posts
  • Joined: Mar 04, 2009
  • Location:Austin, TX
  • Fan Since:80's
  • Fav. Laker:MAMBA, MAGIC, NICK VAN EXEL

Posted December 13, 2013 - 01:49 PM

This match up tomorrow night tho!1452575_10153596092130543_11068312_n.jpg


veqdeg.jpg


#940 Michaelyumm

Michaelyumm

    Quick & Easy

  • 10,322 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Fan Since:93
  • Fav. Laker:Javaris Crittenton

Posted December 13, 2013 - 02:15 PM

btw Rios tested positive for a banned substance, they said it was a substance to help him make weight. Alex Ariza is all over this!






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users