Jump to content




Photo

Lil B Thread


  • Please log in to reply
645 replies to this topic

#1 FLOCKA

FLOCKA

    COOK LIKE KOBE BRYANT

  • 2,739 posts
  • Joined: Apr 04, 2010
  • Fan Since:Nah
  • Fav. Laker:Kobun

Posted May 29, 2010 - 08:53 PM


Edited by FLOCKA, December 15, 2011 - 11:18 AM.

R.I.P. Zyzz 1989-2011

#2 FLOCKA

FLOCKA

    COOK LIKE KOBE BRYANT

  • 2,739 posts
  • Joined: Apr 04, 2010
  • Fan Since:Nah
  • Fav. Laker:Kobun

Posted May 31, 2010 - 11:10 AM


R.I.P. Zyzz 1989-2011

#3 NYCLakerfan

NYCLakerfan

    RIP

  • 14,066 posts
  • Joined: Jul 26, 2009
  • Location:NYC
  • Name:Joshua
  • Fan Since:2000
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted May 31, 2010 - 02:03 PM

Lmao you cant actually like Lil B hes a effin joke me and friends always make fun of him, I honestly consider him lterally one of thee worst rappers ive ever heard. When I first heard I'm God I bursted out laughing about how bad he is.

#4 FLOCKA

FLOCKA

    COOK LIKE KOBE BRYANT

  • 2,739 posts
  • Joined: Apr 04, 2010
  • Fan Since:Nah
  • Fav. Laker:Kobun

Posted May 31, 2010 - 02:12 PM

Lmao you cant actually like Lil B hes a effin joke me and friends always make fun of him, I honestly consider him lterally one of thee worst rappers ive ever heard. When I first heard I'm God I bursted out laughing about how bad he is.

Closed minded people will never understand. I hated him too at first but then I kept listening. You gotta understand that his message goes beyond the actual lyrics he spits. One of the most out-of-the-box rappers of all time, we can all learn something from Lil B.
R.I.P. Zyzz 1989-2011

#5 NYCLakerfan

NYCLakerfan

    RIP

  • 14,066 posts
  • Joined: Jul 26, 2009
  • Location:NYC
  • Name:Joshua
  • Fan Since:2000
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted May 31, 2010 - 02:20 PM

Closed minded people will never understand. I hated him too at first but then I kept listening. You gotta understand that his message goes beyond the actual lyrics he spits. One of the most out-of-the-box rappers of all time, we can all learn something from Lil B.


Doesnt matter how deep or great his message is his delivery is one of the worst ever so it just ruins what ever hes tryings to say.

#6 FLOCKA

FLOCKA

    COOK LIKE KOBE BRYANT

  • 2,739 posts
  • Joined: Apr 04, 2010
  • Fan Since:Nah
  • Fav. Laker:Kobun

Posted May 31, 2010 - 02:23 PM

Doesnt matter how deep or great his message is his delivery is one of the worst ever so it just ruins what ever hes tryings to say.

Whatever man. You have to learn to get past stuff like that in order to truly appreciate his stuff.
R.I.P. Zyzz 1989-2011

#7 NYCLakerfan

NYCLakerfan

    RIP

  • 14,066 posts
  • Joined: Jul 26, 2009
  • Location:NYC
  • Name:Joshua
  • Fan Since:2000
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted May 31, 2010 - 02:29 PM

Whatever man. You have to learn to get past stuff like that in order to truly appreciate his stuff.


Well I guess im never gonna appreciate his music cause I cant get past his horrible voice and flow.

#8 FLOCKA

FLOCKA

    COOK LIKE KOBE BRYANT

  • 2,739 posts
  • Joined: Apr 04, 2010
  • Fan Since:Nah
  • Fav. Laker:Kobun

Posted May 31, 2010 - 02:35 PM

Well I guess im never gonna appreciate his music cause I cant get past his horrible voice and flow.

Well that's a shame.
R.I.P. Zyzz 1989-2011

#9 The Rhyming Ape

The Rhyming Ape

    We Are Lasers

  • 401 posts
  • Joined: Oct 02, 2009
  • Location:Omaha,NE
  • Name:Jose

Posted May 31, 2010 - 06:07 PM

:turrible:

Posted Image

X X X X X X X X X X X X X 3 2 1


#10 FLOCKA

FLOCKA

    COOK LIKE KOBE BRYANT

  • 2,739 posts
  • Joined: Apr 04, 2010
  • Fan Since:Nah
  • Fav. Laker:Kobun

Posted May 31, 2010 - 06:21 PM

:turrible:

Lil B >>>> Lupe
R.I.P. Zyzz 1989-2011

#11 The Rhyming Ape

The Rhyming Ape

    We Are Lasers

  • 401 posts
  • Joined: Oct 02, 2009
  • Location:Omaha,NE
  • Name:Jose

Posted May 31, 2010 - 06:23 PM

Lil B >>>> Lupe

Haha, sure thing buddy.

Posted Image

X X X X X X X X X X X X X 3 2 1


#12 JRG_24

JRG_24

    Starter

  • 5,259 posts
  • Joined: Jun 28, 2009
  • Fan Since:1991
  • Fav. Laker:Ron Artest

Posted May 31, 2010 - 07:36 PM

Lil B >>>> Lupe


:shock:

His flow is the absolute worst Ive heard. He sounds like a tranny...

#13 Makaveli

Makaveli

    where will i go?

  • 13,313 posts
  • Joined: Jan 27, 2009
  • Location:Estonia.
  • Fan Since:'06
  • Fav. Laker:Kobe 'Bean' Bryant.

Posted May 31, 2010 - 07:46 PM

:blink:

#14 Bynumite17

Bynumite17

    Huh?

  • 6,327 posts
  • Joined: Jan 31, 2009

Posted May 31, 2010 - 07:59 PM

LOL. Kobe can rap better, sheesh, I bet I could even do better. LMAO.

Posted Image


#15 GP1_KB24

GP1_KB24

    Dedication 4.

  • 20,198 posts
  • Joined: Apr 10, 2009
  • Fav. Laker:Kobe & Dwight.

Posted June 01, 2010 - 01:44 PM

Lol at a Lil B thread. :laughing:

5 Letters... 'YMCMB'

Posted Image


#16 FLOCKA

FLOCKA

    COOK LIKE KOBE BRYANT

  • 2,739 posts
  • Joined: Apr 04, 2010
  • Fan Since:Nah
  • Fav. Laker:Kobun

Posted June 01, 2010 - 01:46 PM



He went in.
R.I.P. Zyzz 1989-2011

#17 Draztik

Draztik

    Illmatic

  • 8,209 posts
  • Joined: Jul 08, 2009
  • Fan Since:1986 - Birth!
  • Fav. Laker:Kobe, Gasol, Artest

Posted June 01, 2010 - 06:05 PM

Damnit, Lil B thread found its way to TLN? Wackness


21lsbya.jpg
Peep my music at my youtube page here: MUSIC!


#18 The Rhyming Ape

The Rhyming Ape

    We Are Lasers

  • 401 posts
  • Joined: Oct 02, 2009
  • Location:Omaha,NE
  • Name:Jose

Posted June 01, 2010 - 06:08 PM

He went in.

...to the garbage.

Edited by The Rhyming Ape, June 01, 2010 - 06:08 PM.

Posted Image

X X X X X X X X X X X X X 3 2 1


#19 FLOCKA

FLOCKA

    COOK LIKE KOBE BRYANT

  • 2,739 posts
  • Joined: Apr 04, 2010
  • Fan Since:Nah
  • Fav. Laker:Kobun

Posted June 01, 2010 - 06:23 PM

All ignorant bias aside, you guys have to admit he went off on this track.


R.I.P. Zyzz 1989-2011

#20 WZRD

WZRD

    The Underachiever

  • 1,753 posts
  • Joined: Apr 07, 2009
  • Location:Australia
  • Fan Since:mid 90's
  • Fav. Laker:Kobe

Posted June 01, 2010 - 06:42 PM

When he's freestyling like this, you have to wonder if he has any real skill.

I'll pay that he's humorous however, entertaining very much.


zombie





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users