Jump to content




Photo

i am jason.


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#21 MDI

MDI

    Jesus Fan

  • 35,948 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:Irvine
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:24 PM

Perfecto. :hyper: jk hahaha

I'm going with my friends. Really you're going? Nice.



im gonna quote this so that you won't edit it

imma tell on youuuuuu

yes i always go to witness the butt whoopin we're gonna hand you guys

9u6kvo.png

 

Props to sidthekid871


#22 clarisseypoo

clarisseypoo

    <3

  • 1,876 posts
  • Joined: Aug 02, 2008
  • Location:So Cal
  • Fan Since:`91
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:26 PM

im gonna quote this so that you won't edit it

imma tell on youuuuuu

yes i always go to witness the butt whoopin we're gonna hand you guys



:omg: :hyper:

#23 Smoove

Smoove

    Filipindian

  • 5,273 posts
  • Joined: Aug 04, 2008
  • Name:Ryan
  • Fan Since:1996
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:26 PM

lol 2 pages already for Jason. I gotta tell him

Posted Image

"To whom much is given much is tested."


#24 MDI

MDI

    Jesus Fan

  • 35,948 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:Irvine
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:33 PM

:omg: :hyper:


im jk

take icker

Edited by MDI, September 09, 2008 - 10:33 PM.

9u6kvo.png

 

Props to sidthekid871


#25 MDI

MDI

    Jesus Fan

  • 35,948 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:Irvine
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:34 PM

lol 2 pages already for Jason. I gotta tell him


and its growing...

9u6kvo.png

 

Props to sidthekid871


#26 jason j

jason j

    Rookie

  • Pip
  • 23 posts
  • Joined: Sep 09, 2008
  • Fav. Laker:Jerry West

Posted September 10, 2008 - 01:09 PM

jason j gets the job done. you guys are just jeal aha. and.. you're not mdi's cousin, j-smoove.. mbenga..

#27 Smoove

Smoove

    Filipindian

  • 5,273 posts
  • Joined: Aug 04, 2008
  • Name:Ryan
  • Fan Since:1996
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 10, 2008 - 02:23 PM

lol i guess were just related aha and what are you talking about jeal? and you can call by my real name jason haha.

Edited by J-Smoove5, September 10, 2008 - 02:25 PM.

Posted Image

"To whom much is given much is tested."


#28 Aceis²FresH

Aceis²FresH

    ║│ █│║ ▌║│█║▌║▌║

  • 2,701 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:└A
  • Fav. Laker:#32.

Posted September 10, 2008 - 02:38 PM

I'm Bynums cousin

#29 LOdieschick07

LOdieschick07

    Queen Laker Girl

  • 4,102 posts
  • Joined: Aug 03, 2008
  • Location:Glendale, CA
  • Fan Since:1991
  • Fav. Laker:Kobe Bryant/Lamar Odom

Posted September 10, 2008 - 06:32 PM

hiii jason! :beers: :clap:
Posted Image

#30 Equilibrium

Equilibrium

    Rookie

  • 1,215 posts
  • Joined: Jul 25, 2008

Posted September 11, 2008 - 12:15 AM

Welcome.

Who else here is MDI's cousin?

#31 netlord

netlord

    Flying high

  • 10,691 posts
  • Joined: Jul 29, 2008
  • Location:España
  • Name:Alexi
  • Fav. Laker:Kobe

Posted September 11, 2008 - 06:43 AM

jason j gets the job done. you guys are just jeal aha. and.. you're not mdi's cousin, j-smoove.. mbenga..


Welcome. I'm the cousin of my cousin.
Posted Image

#32 MsH

MsH

    TLN Sexiest

  • 358 posts
  • Joined: Aug 19, 2008
  • Location:Brazil
  • Name:Allan
  • Fan Since:2002
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 11, 2008 - 03:15 PM

I am legend

Posted Image





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users