Jump to content




Photo

i am jason.


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1 jason j

jason j

    Rookie

  • Pip
  • 23 posts
  • Joined: Sep 09, 2008
  • Fav. Laker:Jerry West

Posted September 09, 2008 - 03:54 PM

hello i am jason j.

#2 Smoove

Smoove

    Filipindian

  • 5,269 posts
  • Joined: Aug 04, 2008
  • Name:Ryan
  • Fan Since:1996
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 03:54 PM

lol welcome cousin

:)

Posted Image

"To whom much is given much is tested."


#3 Tobias Fünke

Tobias Fünke

    Ron Ron

  • 6,794 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:South Central Los Angeles.

Posted September 09, 2008 - 03:56 PM

Welcome to the site, Mdi's cousins cousin.
<img src="http://i38.tinypic.c...com/xgmemf.gif" border="0" class="linked-image" />

#4 jason j

jason j

    Rookie

  • Pip
  • 23 posts
  • Joined: Sep 09, 2008
  • Fav. Laker:Jerry West

Posted September 09, 2008 - 03:58 PM

i'm mdi's cousin.

#5 lakerstefi

lakerstefi

    Polakers

  • 2,392 posts
  • Joined: Jul 31, 2008
  • Location:Barcelona

Posted September 09, 2008 - 03:59 PM

Welcome :)

#6 ファイナルファンタジ

ファイナルファンタジ

    Pump Up The Fruit

  • 12,134 posts
  • Joined: Jul 25, 2008
  • Location:San Daygo
  • Name:Jerry
  • Fan Since:Forever
  • Fav. Laker:コービーブライアント

Posted September 09, 2008 - 04:03 PM

Welcome home. :)

Posted Image
Team Farmar
United we stand. Divided we fall.


#7 Smart Alex

Smart Alex

    Most Obsessed Megan Fox

  • 5,451 posts
  • Joined: Jul 26, 2008
  • Location:Los Angeles, California.
  • Name:Alex.
  • Fan Since:Strawberry Fields Forever
  • Fav. Laker:Pau Gasol

Posted September 09, 2008 - 04:04 PM

welcome. :)

"The very basic core of a man's living spirit is his passion for adventure.
The joy of life comes from our encounters with new experiences,
and hence there is no greater joy than to have an endlessly changing horizon,
for each day to have a new and different sun."

#8 Smoove

Smoove

    Filipindian

  • 5,269 posts
  • Joined: Aug 04, 2008
  • Name:Ryan
  • Fan Since:1996
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:07 PM

simple user name man lol

Posted Image

"To whom much is given much is tested."


#9 MDI

MDI

    Jesus Fan

  • 35,919 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:Irvine
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:07 PM

what?

who?

9u6kvo.png

 

Props to sidthekid871


#10 Smoove

Smoove

    Filipindian

  • 5,269 posts
  • Joined: Aug 04, 2008
  • Name:Ryan
  • Fan Since:1996
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:09 PM

what?

who?


eh?

Posted Image

"To whom much is given much is tested."


#11 MDI

MDI

    Jesus Fan

  • 35,919 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:Irvine
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:09 PM

im jk Ryan

welcome Jason :hyper:

interesting screenname lol

Edited by MDI, September 09, 2008 - 10:12 PM.

9u6kvo.png

 

Props to sidthekid871


#12 clarisseypoo

clarisseypoo

    <3

  • 1,876 posts
  • Joined: Aug 02, 2008
  • Location:So Cal
  • Fan Since:`91
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:17 PM

MDI invited his whole family :lol:

Welcome :hyper:

#13 MDI

MDI

    Jesus Fan

  • 35,919 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:Irvine
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:18 PM

MDI invited his whole family :lol:

Welcome :hyper:



shut up C haha

you're going down this weekend :omg:

9u6kvo.png

 

Props to sidthekid871


#14 Smoove

Smoove

    Filipindian

  • 5,269 posts
  • Joined: Aug 04, 2008
  • Name:Ryan
  • Fan Since:1996
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:19 PM

Indian takeover, the fam is huge

Edited by J-Smoove5, September 09, 2008 - 10:19 PM.

Posted Image

"To whom much is given much is tested."


#15 clarisseypoo

clarisseypoo

    <3

  • 1,876 posts
  • Joined: Aug 02, 2008
  • Location:So Cal
  • Fan Since:`91
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:19 PM

shut up C haha

you're going down this weekend :omg:


Whatever :hyper:

#16 MDI

MDI

    Jesus Fan

  • 35,919 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:Irvine
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:20 PM

dats right

we should make sangi and acksha doin too lmfao

9u6kvo.png

 

Props to sidthekid871


#17 MDI

MDI

    Jesus Fan

  • 35,919 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:Irvine
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:20 PM

Whatever :hyper:



who are you going with?

i might come...i always go when we play you walnuts haha

9u6kvo.png

 

Props to sidthekid871


#18 Smoove

Smoove

    Filipindian

  • 5,269 posts
  • Joined: Aug 04, 2008
  • Name:Ryan
  • Fan Since:1996
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:21 PM

dats right

we should make sangi and acksha doin too lmfao



haha England's best indian girls

Posted Image

"To whom much is given much is tested."


#19 MDI

MDI

    Jesus Fan

  • 35,919 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:Irvine
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:23 PM

LOL

9u6kvo.png

 

Props to sidthekid871


#20 clarisseypoo

clarisseypoo

    <3

  • 1,876 posts
  • Joined: Aug 02, 2008
  • Location:So Cal
  • Fan Since:`91
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted September 09, 2008 - 10:23 PM

who are you going with?

i might come...i always go when we play you walnuts haha


Perfecto. :hyper: jk hahaha

I'm going with my friends. Really you're going? Nice.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users