Jump to content




Photo

Nike+ ipod


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 HEY ITS JOEY

HEY ITS JOEY

    my f-stop

  • 1,873 posts
  • Joined: Jul 29, 2008
  • Location:Long Beach, Ca
  • Fan Since:1990
  • Fav. Laker:James Worthy

Posted July 09, 2009 - 09:27 PM

Just got this as a gift today along with new shoes and tried it out. I like how it tracks and saves useful info during your run and you can see your progress on your nike+ website. Anyone else use it? Lets be friends :dance1:

#2 K. Dot

K. Dot

    Spark & Fly

  • 3,712 posts
  • Joined: Oct 24, 2008
  • Fan Since:1997
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted July 09, 2009 - 09:31 PM

Link me, i wana se this thing.

#3 HEY ITS JOEY

HEY ITS JOEY

    my f-stop

  • 1,873 posts
  • Joined: Jul 29, 2008
  • Location:Long Beach, Ca
  • Fan Since:1990
  • Fav. Laker:James Worthy

Posted July 09, 2009 - 09:37 PM

Nike+

#4 nicehair911

nicehair911

    Rookie

  • 100 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted July 09, 2009 - 11:14 PM

What can you do with it? Does it work with iphone?

#5 HEY ITS JOEY

HEY ITS JOEY

    my f-stop

  • 1,873 posts
  • Joined: Jul 29, 2008
  • Location:Long Beach, Ca
  • Fan Since:1990
  • Fav. Laker:James Worthy

Posted July 10, 2009 - 12:38 AM

yeah it works with the iphone, ipod touch and nano. it tells you your distance, pace, time and calories burned. tracks and saves your runs and when synced itunes sends it over to your nike+ profile where you can track your progress. you can set goals, join challenges with other people, map your workouts.

#6 JEN

JEN

    Legend

  • 26,834 posts
  • Joined: Sep 20, 2008
  • Location:714

Posted July 10, 2009 - 07:29 AM

Wow I want that...

#7 Guest_True Lakers Fan_*

Guest_True Lakers Fan_*

Posted July 10, 2009 - 07:49 AM

So what is it a Nike Ipod sounds sweet :D

#8 Guest_True Lakers Fan_*

Guest_True Lakers Fan_*

Posted July 10, 2009 - 07:53 AM

yeah it works with the iphone, ipod touch and nano. it tells you your distance, pace, time and calories burned. tracks and saves your runs and when synced itunes sends it over to your nike+ profile where you can track your progress. you can set goals, join challenges with other people, map your workouts.




Ohhhh i get it that pretty tight to bad im in a wheelchair thoooo lol

#9 Bynumite17

Bynumite17

    Huh?

  • 6,327 posts
  • Joined: Jan 31, 2009

Posted July 10, 2009 - 09:00 AM

Can't believe you guys haven't heard about this like 3 years ago, :lol:


Nah, I don't use it... I know a lot of people who do though.

Posted Image


#10 5thDroog

5thDroog

    Kapow!

  • 14,701 posts
  • Joined: Jun 22, 2009
  • Fav. Laker:24,32,33,44,13,22,16,34,5,2

Posted July 10, 2009 - 09:02 AM

i believe the first one was made by adidas.

dunno how it works

#11 Dr.PhilUpOnU

Dr.PhilUpOnU

    Starter

  • 4,284 posts
  • Joined: Jun 11, 2009
  • Location:Houston
  • Name:Dale
  • Fan Since:1988
  • Fav. Laker:KB24 Trevor Ariza

Posted July 10, 2009 - 09:29 AM

bought one for my sister this last xmas, she had the 2nd gen ipod nano, and bought her some nike running shoes as well, well guess what 3 months after xmas she lost her ipod, now she hasnt been using it.. :nah:

Edited by Dr.PhilUpOnU, July 10, 2009 - 09:29 AM.

Posted Image


#12 blakeruns

blakeruns

    LoCal Master of Disaster

  • 355 posts
  • Joined: Jul 28, 2008
  • Location:honolulu via huntington beach
  • Fav. Laker:Dennis Rodman

Posted July 10, 2009 - 11:08 AM

ive been using this since it came out. i love it

#13 Junayd

Junayd

    Based Prophet

  • 10,890 posts
  • Joined: Jan 28, 2009
  • Location:Dire Dawa
  • Fan Since:'97-'98
  • Fav. Laker:Sedale Threatt

Posted July 10, 2009 - 12:45 PM

:lol: yeah, this is pretty old

Posted Image
@MooMeezy | Tumblr
“i have more respect for a man that lets me know where he stands, even if he’s wrong.
than one who comes up like an angel but is nothing but a devil.”


#14 azk81

azk81

    Rookie

  • 831 posts
  • Joined: Jul 24, 2008
  • Location:Los Angeles, Ca
  • Fav. Laker:Kobe Bryant

Posted July 10, 2009 - 01:14 PM

i believe the first one was made by adidas.

dunno how it works

your thinking of the microchip shoe. that one was a cushion regulation system. this is just a pedometer in a shoe.

i was thinking of using it since i have a couple pair of +running shoes but i never felt the necessity. mapmyrun.com ftw
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. And in a world filled with distrust, we must still dare to believe.”

-Michael Jackson 1958-2009

Gone, Never Forgotten.

#15 HEY ITS JOEY

HEY ITS JOEY

    my f-stop

  • 1,873 posts
  • Joined: Jul 29, 2008
  • Location:Long Beach, Ca
  • Fan Since:1990
  • Fav. Laker:James Worthy

Posted July 10, 2009 - 02:52 PM

Can't believe you guys haven't heard about this like 3 years ago, :lol:


haha i knew about them just never decided to shell out the money for it. but its worth it, IMO. shoes are way better than the NB's i was running with




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users