Jump to content




Community Status Updates


Photo

Jaime Quintanilla → Vudoo

What present? :(
Aug 23 2008 10:30 PM
Photo

Vudoo → Jaime Quintanilla

How those presents going? :D
Aug 23 2008 05:34 PM
Photo

LOdieschick07 → Jonny

LOL! :x
Aug 23 2008 03:20 PM
Photo

Jonny → LOdieschick07

woah! we had such a pleasant opening exchange. dont ruin it hahaha
Aug 23 2008 02:23 PM
Photo

Jonny → Imadogg

well, i do what i can, i can only make so many profiles badass at once :lol:
Aug 23 2008 02:22 PM
Photo

LOdieschick07 → Jonny

iiii dont blame u! hahaha jk jk!
Aug 23 2008 02:04 PM
Photo

Imadogg → Jonny

haha i was gonna get to it one day. in the meantime, you commenting on my profile increased my badassness level tenfold.
Aug 23 2008 01:56 PM
Photo

Jonny → Imadogg

yeah. . its not quite badass yet eh
Aug 23 2008 01:50 PM
Photo

Jonny → magicmoment

where do they have wax museams of nba players?
Aug 23 2008 01:44 PM
Photo

Jonny → LOdieschick07

thanks :) i like yours better though.
Aug 23 2008 01:40 PM
Photo

magicmoment → Jonny

prettyyy dang aweshummm! :)
Aug 23 2008 01:27 PM
Photo

L.A.K.E.R → Jonny

Jr. year better be the easiest, I'm planning on watching every Laker game this season lol
Aug 23 2008 01:26 PM
Photo

Jonny → L.A.K.E.R

dude, i like your profile, good luck at school next year.
Junior year is the easiest by far :P
Aug 23 2008 01:25 PM
Photo

LOdieschick07 → Jonny

great page!!
Aug 23 2008 01:24 PM
Photo

lakerstefi → netlord

aunque llegue un poco tarde felicidades por tu cumple!!!
saludins
Aug 23 2008 12:24 PM